


Zgodnie z obowiązującym prawem, klient może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki bez konieczności podawania przyczyny.
Aby skutecznie dokonać zwrotu lub reklamacji należy wysłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna oraz odesłać zwracany towar na koszt kupującego wraz z dokumentem zakupu lub jego kopią.
Zwracany towar musi być nowy i nie może nosić śladów użycia. Na czas transportu powinien być starannie zabezpieczony.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna można wysłać drogą elektroniczną na adres mailowy: sklep@elementownia.pl lub dołączyć do przesyłki ze zwracanym towarem i wysłać na główny adres siedziby firmy:
Novona Joanna Jesionkiewicz
ul. Brzozowa 2 B
05-552 Wola Mrokowska
Formularz zwrotu powinien zawierać: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu, a w przypadku reklamacji również jej przyczynę. Powinien także zawierać nr rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot należności uiszczonych przez klienta.
Zwrotu w/w należności, Sklep dokonuje w ciągu siedmiu dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru na konto wskazane przez Klienta.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
W przypadku ewentualnych reklamacji, można żądać wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad lub odstąpienia od umowy kupna (zwrotu należności).