Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki bez konieczności podawania przyczyny.

Aby skutecznie dokonać zwrotu lub reklamacji należy wysłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna oraz odesłać zwracany towar na koszt kupującego wraz z dokumentem zakupu lub jego kopią.

Zwracany towar musi być nowy i nie może nosić śladów użycia. Na czas transportu powinien być starannie zabezpieczony.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna można wysłać drogą elektroniczną na adres mailowy: sklep@elementownia.pl  lub dołączyć do przesyłki ze zwracanym towarem i wysłać na główny adres siedziby firmy:

Novona Joanna Jesionkiewicz

ul. Brzozowa 2 B

05-552 Wola Mrokowska

Formularz zwrotu powinien zawierać: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu, a w przypadku reklamacji również jej przyczynę. Powinien także zawierać nr rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot należności uiszczonych przez klienta.

Zwrotu w/w należności, Sklep dokonuje w ciągu siedmiu dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru na konto wskazane przez Klienta.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

W przypadku ewentualnych reklamacji, można żądać wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad lub odstąpienia od umowy kupna (zwrotu należności).

 

 




 

 

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl